Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Siparişin parça parça olarak gönderimi mümkün mü?

Sistemimiz siparişinizde yer alan ürünlerden stokta olan ve hemen yola çıkabilecek olan ürünü sizin için parçalı olarak kargoya verebilir. Tedarik bekleyen ürünler ise size belirtilen süre içinde tedarik edilerek size ulaştırılmak üzere yola çıkar.


Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerine e-posta göndererek ya da çağrı merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz.


Siparişimdeki fatura adresini nasıl değiştirebilirim?

Sipariş oluşturma aşamasında belirlediğiniz fatura ismi ve adresi değiştirilemez. Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.

Aldığım ürün ne zaman teslim edilir?

Stokta hazır olan ürünler, 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Stokta olmayan ürünlerin 4 hafta termin süreci bulunmaktadır. Stoklar ile ilgili bilgiyi destek hattımız'a danışarak edinebilirsiniz. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri hizmetleri temsilcilerimiz e-posta veya telefon yoluyla sizi bu durum hakkında bilgilendirir.


Adresime yakın kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi yoksa, bölgeniz “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır.


    Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

    Sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerine e-posta göndererek ya da çağrı merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz.


    Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

    Banyomoda.com.tr’den aldığınız ürünler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize siparişinizle ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilir. Bu bilgilendirme yardımıyla ürün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edildiğini öğrenebilirsiniz. Ayrıca “Siparişlerim” sayfasından da bu bilgiye hemen ulaşabilirsiniz.

    Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

    Banyoo.com.tr’den verdiğiniz siparişler adresinize teslim edilirken, kargo teslim fişini imzalamadan ÖNCE kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.